feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
:: Dream High ツ


entries | profile | tagboard

04 January 2012
ANDAI ITU TAKDIRNYA

 
hai readers..korg tauw x tjuk per at ats tuwh..hehehe..tuwh lah tajuk novel favourite aku..Andai Itu Takdinya
      pengarang:Siti Rosmizah..emg best citer dier.ble bce novel nyh aku bnyk mnagis dr gelak.
  novel nyh emg menyentuh kalbu..tersentuh sgt2..huhu.kalow cter nyh d'dramakn perghhh emg syok
abess!hahah..tp p'milihan pelakon kene lah ok jgn men pki amek jerk..dh bper kali dh aku khatam bce
  novel nyh.almaklum lh novel der at umh so,ble2 leyh bce.free of charge..hehe..k at bwh nyh sinopsis novel
     Andai Itu Takdirnya...

Cintamu sesegar embun nan pagi.. Semakin resah menanti terbit mentari.. Hangatnya yang membakar mengeringkan.. Segala keindahan yang penuh kepalsuan..


"Jangan salah faham Puan Sri. Kemaafan yang diberi tidak akan sama sekali menjadikan saya lupa pada kedudukan diri saya ini. Saya tak boleh membuang pangkat itu ke tepi hanya kerana kesalahan yang pernah dibuat pada saya."

"Saya telah menjadi balu seblum masanya dan anak-anak saya juga telah jadi anak yatim sebelum masanya. Sembilan bulan saya mengandung mereka tanpa suami di sisi. Saya pekakan telinga mendengar cemuhan masyarakat sekeliling."

Andai itu takdir-NYA, dia akan menempuginya dengan tabah dan sabar. Apa yang penting sekarang adalah kebahagiaan anaknya, Dania. Sekurang-kurangnya, bila Aleya menutup mata, kehidupan Dania akan terbela.

"Selama aku meniti liku-liku kehidupan yang penuh dengan onak dan duri ini, aku tidak pernah pasrah dalam hidupku. Andai itu takdir-NYA sebelum menggapai bahagia aku redha. Namun sampai waktu apabila aku tidak mampu untuk bertahan lagi, hatiku lebih keras dari kerikil."

6 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.