feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
:: Dream High ツ


entries | profile | tagboard

01 December 2011
MY SISTER MARRIED..!!

pd hri jumaat yg b'tarikh 11/11/2011.akak aku slmat d'ijabkabulkan..alhamdulillah sume b'jalan lancar spt
yg drancang..aku tgok akak ksyangan nyh happy jerk..hmm dier happy aku pown happy. .so.aku sertakan bbrapa keping gmbr p'kahwinan nya utk tatapan sume..hehehe..

anggun sungguh akak aku nyh..hehehe

bagai pinang di belah dua...=)
so sweet......


time akad nikah.....

pemberian mas kahwin..

cun lah akak aku,..


pelamin yang indah.

persalinan yg pertama..gadis melayu terakhir


keluarga bahagia...alah pic my mom xderk bcoz dier tgh makan..its ok kteorang tgkap ag skali pas tuw.hehe













2 loner (s)
OLD | NEW
Template by Puffnuts. Background by FPA and icons by Applepine.